Site-ul www.pro-natural.ro, denumit
în continuare “pro-natural.ro” sau “site-ul”, este deținut și administrat de
către SC Pro Natural Proline SRL, denumită în continuare “Pro Natural”, având
următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare 49941013, număr
de înregistrare la Registrul Comerțului J12/1886/15.04.2024, sediul în Strada
Trifoiului, Nr. 53, C1 parter, Ap.3, Loc. Cluj-Napoca, Jud. Cluj, România,;
E-mail: pronaturalmarketing@gmail.com, mobil: +40 0740 619 094.
Folosirea acestui
site echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea de către Client a
termenilor și condițiilor detaliate mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a
acestora atât la momentul efectuării primei accesări a site-ului www.pro-natural.ro, dar și periodic. Pro
Natural își rezervă dreptul de a modifica și actualiza în orice moment
conținutul acestui site, fără o altă notificare prealabilă.
Clienții/utilizatorii acceptă în mod expres ca simpla utilizare sau accesare a
serviciilor oferite de către www.pro-natural.ro semnifică
acceptarea deplină și necondiționată a prezentelor condiții, împreună cu orice
modificări ulterioare.
Pro Natural
garantează Clientului/Utilizatorului acces limitat, în interes personal
(efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.pro-natural.ro și nu îi conferă
acestuia dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral, de a
reproduce parțial sau integral conținutul site-ul, de a copia, de a
vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri
comerciale sau contrare intereselor Pro Natural fără acordul prealabil scris al
acesteia.
Dacă Pro Natural
nu acționează în legătură cu o încălcare a Termenilor și Condițiilor, nu
înseamnă că renunță la dreptul sau de a acționa în legătură cu încălcări
viitoare sau similare. Dacă o instanță constată că vreo prevedere din acești
Termeni este neexecutabilă sau invalidă, acea prevedere va fi aplicată în cea
mai mare măsură permisă de legea aplicabilă iar ceilalți Termeni vor rămâne în
vigoare și pe deplin aplicabili.
Clientul/Utilizatorul
nu poate cesiona, delega sau transfera drepturile sau obligațiile sale cuprinse
în acești Termeni și Condiții.
În caz de
divergență sau neînțelegeri între pro-natural.ro și Client, se vor aplica
Termenii și condițiile valabile la momentul Comenzii.
Relația dintre
părți este guvernată, în principal, de următoarele acte normative:
• OG
nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
• OUG
nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate
cu profesioniștii
• Legea
nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în
relația cu consumatorii ți armonizarea reglementărilor cu legislația europeană
privind protecția consumatorilor
• Legea
365/2002 privind comerțul electronic.
1. Definiții
Utilizator –
orice persoană care vizitează site-ul pro-natural.ro.
Client – persoană
fizică / persoană juridică ce efectuează o Comandă.
Produse –
orice produs menționat în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Pro
Natural, Clientului.
Comandă – un
document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Pro Natural și
Client prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite Produse
și să facă plata acestora.
Pro Natural –
societatea SC Pro Natural Proline SRL, având următoarele date de identificare: Cod
Unic de Înregistrare 49941013, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J12/1886/15.04.2024,
sediul în Strada Trifoiului, Nr. 53, C1 parter, Ap.3, Loc. Cluj-Napoca, Jud.
Cluj, România,; E-mail: pronaturalmarketing@gmail.com, mobil: +40 0740 619 094.
Contract – o
Comandă confirmată de către Pro Natural, prin care Pro Natural este de acord să
vândă și să livreze Produsele, iar Clientul este de acord să le achiziționeze,
să primească și să faca plata acestor Produse.
Curier – orice
persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid.
Newsletter –
Direct marketing este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei la un
grup de oameni, folosind adresa de e-mail/numărul de telefon. În sensul cel mai
larg, fiecare e-mail/SMS trimis unui client/abonat poate fi considerat
marketing pe e-mail/prin SMS. De obicei, implică utilizarea
e-mailului/SMS-urilor pentru a trimite reclame sau pentru a solicita vânzări
sau donații și este menit să construiască loialitate, încredere sau cunoașterea
mărcilor/brandului. Termenul se referă la trimiterea de mesaje cu scopul de a
îmbunătăți relația noastra cu clienții/abonatii, încurajând loialitatea
clienților sau convingând abonatii să realizeze o achizitie. Mesajele de direct
marketing pot fi trimise doar la o bază de date a clienților/abonaților.
Oferte
personalizate – Metodă de marketing care are ca obiectiv creşterea fidelităţii
clienţilor printr-o bună cunoaştere a fiecăruia dintre ei, permiţând astfel o
personalizare a ofertei, ce se bazează pe identificarea şi personalizarea
consumatorilor/abonaților şi pe existenţa unei oferte actualizate la zi prin
informaţii provenind de la client/abonat. În vederea transmiterii de oferte
personalitate, Pro Natural va putea utiliza aplicații și tool-uri de Web
Tracking pentru a identifica preferințele dumneavoastră. În toate cazurile, Pro
Natural va respecta dreptul la viaţa privată.
2. Drepturile de proprietate intelectuală
Întreg conținutul
site-ului www.pro-natural.ro - imagini, ilustrații,
texte, grafice, icons, fotografii, clipuri audio/video, elemente de grafică
WEB, scripturi, programe și alte date – este proprietatea SC Pro Natural Proline
SRL și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor
de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială.
Folosirea fără
acordul Pro Natural a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform
legislației în vigoare. În cazul în care considerăm că este necesară o
schimbare a regulilor de confidențialitate, vom publica respectivele modificări
în această secțiune
Pentru orice
probleme legate de drepturile de autor, ne puteti contacta pe email la adresa:
pronaturalmarketing@gmail.com.
3. Exonerarea de răspundere
Pro Natural nu își
asumă responsabilitatea și nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin
folosirea conținutului pro-natural.ro. Pro Natural nu poate garanta că site-ul,
serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la pro-natural.ro
sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial
dăunător, că nu conțin erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi
în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari.
Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, pro-natural.ro fiind liber de
orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de
utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării
informațiilor de pe site.
Pro-natural.ro își
rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse și/sau Servicii care sunt
afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori
tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru Produse (prețuri pe
care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel
mediu de pregătire).
Pro Natural își
rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor Termeni și
condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără
precizarea motivelor; de asemenea, pro-natural.ro își rezervă dreptul de a
corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor
greșeli de dactilografiere, lipsă de acuratețe sau erori ale produselor
software, fără a anunța în prealabil.
Aceste erori nu
obligă pro-natural.ro la nicio acțiune. Prețurile produselor
comercializate de către pro-natural.ro pot suferi modificări ulterioare, acest
lucru fiind influențat de factori externi precum prețul materiei prime. Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și condițiile, de fiecare
dată când folosiți acest site.
4. Limitarea accesului la site
Utilizatorii
site-ului pro-natural.ro pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să
transmită sugestii, întrebări sau informații, dacă limbajul acestora este
civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, amenințător,
defăimător, nu tulbură în nici un fel viața privată a altor persoane, nu
încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, nu servește
unor campanii de promovare care nu au legătură cu pro-natural.ro, nu sunt
e-mailuri în masă sau orice altă formă de spam.
Persoanele care
vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau
orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în
numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate.
Pro-natural.ro nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată
la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de
comunicări. În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente care
implică texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se consideră că
respectivul Utilizator garantează originalitatea lor și acordă pro-natural.ro
dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a
folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate,
precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi oriunde în
lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează că are toate drepturile
asupra conținutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice
modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze
prejudicii niciunei terțe entități fizice sau juridice.
5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Conform
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor
date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind
protecția datelor), pro-natural are obligația de a prelucra în condiții de
siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de
Utilizatori. Textul integral al Regulamentului este disponibil aici: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=RO.
Scopul colectării
datelor cu caracter personal poate fi: îndeplinirea obligațiilor legale aflate
în sarcina pro-natural.ro, gestiunea economico-financiară, reclamă, marketing,
publicitate, statistică, servicii de comunicații electronice, informarea
Clienților privind situația contului lor de pe pro-natural.ro, informarea
Clienților privind evoluția și starea Comenzilor, precum și alte scopuri pentru
care a fost obținut consimțământul utilizatorilor.
Clienților le sunt
garantate drepturile prevăzute de Regulamentul GDPR- (UE) 2016/679, respectiv
dreptul de acces, de opoziție și de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu
fi supus unei decizii individuale. Clienții au dreptul de a se
opune/restricționa cu privire la prelucrarea datelor personale și de a solicita
ștergerea datelor sau portarea acestora. De asemenea, clienților le este
recunoscut dreptul de a se adresa justiției ori de a depune o plângere în fața
unei autorități de supraveghere.
Pro-natural.ro nu
solicită Utilizatorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail
etc) informații confidențiale, date despre conturi bancare, parole personale
etc. În cazul în care Utilizatorul le divulgă unor terți, acesta poartă
întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale. Astfel, în cazuri de divulgare
a unor asemenea date, pro-natural.ro nu poate fi ținut răspunzător pentru
niciun fel de prejudiciu.
Mai multe
informații despre prelucrare datelor cu caracter personal vă rugăm să accesați
următorul link: Politică de
confidențialitate
6. Înregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea
unui cont pe site-ul pro-natural.ro, Utilizatorul este obligat să folosească o
adresă de e-mail validă. Pro-natural.ro poate refuza cererea de înregistrare în
situațiile în care constată că s-au utilizat informații neconforme cu
realitatea.
7. Prețul
Toate prețurile
sunt exprimate în Lei, includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la
data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale
prețurilor. Prețul final plătit de Client este format din prețul produsului +
cheltuielile de expediție. Prețurile de livrare sunt detaliate pe site.
Transportul pentru
comenzile de peste 100 lei este suportat de către pro-natural.ro (se va lua în
calcul suma efectiv de achitat de către client, indiferent de eventualele
discounturi existente în comandă în urma unor promoții sau a utilizării de
vouchere, coduri promoționale sau alte mecanisme de fidelizare). În cazul
comenzilor cu o valoare mai mică de 100 lei tariful de transport variază în funcție de prețurile practicate de firma de curierat cu care colaborăm, aceasta fiind achitată de către Client.
8. Comanda
Pentru a activa
serviciul, Utilizatorul trebuie să seteze detaliile preferate de Comandă (unde
să fie livrată, modalitatea de expediere și modalitatea de plată) în contul de
Utilizator, iar aceste setări vor fi reținute și folosite pentru fiecare Comandă.
Aceste setări pot fi modificate oricând, ele devenind operabile începând cu
următoarea comandă plasată. Prin finalizarea Comenzii Clientul garantează că
toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar putând suporta
consecințele acestor erori (comandă întârziată, transmisă greșit etc).
Pro-natural.ro nu
poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot
decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport
efectuat în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.
Prin finalizarea
Comenzii, Clientul se declară de acord că un reprezentant Pro Natural să îl
poată contacta, prin orice mijloc disponibil, convenit de către Părți
(e-mail/telefon) pentru confirmarea personală a Comenzii.
Conform Legii nr.
365/2002 privind comerțul electronic, articolul 9, contractul Clientului
referitor la achiziționarea Produselor menționate în Comandă nu este încheiat
complet până când pro-natural.ro nu trimite un e-mail/notificare în cont care
Clientul este anunțat că Produsele au fost expediate.
Pro-natural.ro
poate refuza o Comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului,
fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde daune,
pentru urmatoarele situații:
• eșuarea
/ invalidarea tranzacției online;
• neacceptarea
de către banca emitentă a cardului Clientului / a tranzacției;
• date
incomplete sau incorecte ale Clientului;
• activitatea
Clientului poate produce daune site-ului pro-natural.ro /partenerilor;
• livrări
consecutiv eșuate;
• alte
motive obiective (spre exemplu, dar fără a se limita la: cazul în care Clientul
nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obținut printr-o
metodă frauduloasă, există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată etc.).
Chiar dacă a luat
toate măsurile pentru ca informația prezentată pe acest site să fie exactă și
corectă, pro-natural.ro nu poate fi răspunzătoare de inexactități care pot
apărea în completarea de către Client a formularelor de pe site pentru
finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea
exactității, completitudinii și utilității informațiilor furnizate în cadrul
formularelor disponibile pe acest site.
9. Facturare – plăți
Prețul și
modalitatea de plată sunt specificate în Comandă. Pro Natural va emite către
Client o factură pentru Produsele livrate, obligația Clientului fiind să
furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația
în vigoare.
10. Modalități de plată
• Plata
în numerar se face în lei, integral, la livrarea produselor prin curier care va
emite o chitanță.
• Card
de credit – Această metodă de plată este complet securizată. Plata se poate
face prin intermediul online. Banca și procesatorul de plăți (EuPlatesc.ro)
sunt singurele instituții care intră în contact cu informațiile dumneavoastră,
aceștia oferind garanție totală. Dacă tranzacția este autorizată, plata este
făcută imediat, produsele achiziționate vor fi livrate în termen de cel mult 2
zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii.
•
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Dacă ați ales
metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completați
un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a
procesatorului de plăți.
- Plățile cu carduri de credit/debit emise
sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se
efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de
organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca
cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigură în primul
rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată
sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele
procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa
și MasterCard.
11. Termen de valabilitate
Termenul de
valabilitate este în conformitate cu datele menționate pe etichetele
Produselor, cu stricta respectare a condițiilor de depozitare/manipulare. Orice
sesizare cu privire la acest aspect trebuie făcută on-line, prin e-mail sau la
telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate în secțiunea „Contact” a
prezentului site. În cazul în care produsul este neconform, Clientului îi va
putea fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar. Sesizarea
trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau
orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată și
Clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi
trimisă pe e-mail Clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.
12. Returul în caz de vicii ascunse se acordă în
următoarele situații:
• În
situația în care un produs aflat în perioada de valabilitate prezintă
neconformități ce fac nesigură sau imposibilă administrarea/utilizarea sa,
acesta va fi înlocuit;
• Dacă
defectul prezentat nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a
acestuia, și înlocuirea produsului nu este posibilă, Clientul va avea
posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON;
• În
cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate, și care necesită înlocuirea
produsului.
În funcție de
natura situației, dovada achiziției produsului este suficientă și necesară.
Exclusiv, în cazul
retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol,
costurile de transport sunt în sarcina Pro Natural.
Pentru a beneficia
de acestea, Clientul are următoarele obligații:
• produsul
să fi fost cumpărat de la pro-natural.ro și folosit numai în scopul pentru care
a fost conceput;
• să
respecte instrucțiunile de folosire/depozitare/manipulare și să utilizeze
produsul conform instrucțiunilor impuse de producător;
• să
păstreze documentul fiscal cu care a cumpărat produsul;
• să
pastreze ambalajul original și toate accesoriile care au venit în acesta, și să
le livreze împreună cu produsul.
Cauze de
neacceptare a returului:
• deteriorări
ale ambalajului; expunere excesivă la radiații solare; lipsă sau modificarea
informațiilor referitoare la lotul și termenul de valabilitate aferente
produsului;
• deteriorările
produse ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de folosire / depozitare /
manipulare.
Toate celelalte
prevederi cuprinse în legislația în vigoare, referitoare la acoperirea de către
pro-natural.ro a viciilor ascunse ale produselor vândute, sunt valabile.
Drepturile Clienților sunt cele prevăzute în legislația în domeniu, acestea
neextinzându-se asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
13. Livrarea
Pentru produsele
aflate în stoc, livrarea se va face conform opțiunii Clientului: prin Curier (DPD
România) sau alte firme de curierat după caz.
De regulă,
livrarea în țară se face în termen de 24-48 de ore. În cazuri excepționale
(perioade de sărbători și condiții meteo nefavorabile) timpul de livrare se
poate mări, acest lucru fiind anunțat pe site-ul pro-natural.ro.
Atenție! Din cauza
timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibilă operarea de
modificări asupra Comenzilor deja confirmate.
În cazul în care
produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care prețul sau unele
caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării
Comenzii), Pro Natural va informa Clientul despre indisponibilitate, iar sumele
pe care acesta le-a achitat online vor fi rambursate în termen de 30 de zile.
Clientul poate, la libera sa alegere, să confirme modificările intervenite cu
privire la prețul sau caracteristicile produselor, modificând astfel Comanda
inițiala, iar Pro Natural va livra produsele conform Comenzii astfel
modificate.
13.1. Condiții de livrare
La solicitarea
pro-natural.ro sau a Curierului (DPD România) sau ale altor firme de curierat
Clientul va face dovada identității sale, dacă e necesar, prin unul sau mai
multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de Comandă
atribuit de către Pro Natural.
În cazul în care
Clientul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal,
Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare
de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier, a numărului Comenzii.
Nicio cerere de
livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată în cazul în care Clientul nu
îndeplinește condițiile de mai sus.
În cazul livrării
Comenzii (inclusiv la locul de muncă al Clientului), și în situația în care
Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se
asigure că poate recepționa această Comandă.
Condițiile de
livrare se completează cu Termenii și Condițiile companiei de curierat agreate –
DPD România, acestea fiind disponibile pe site-ul https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/tips-tricks/termeni-si-conditii-dpd/
Livrarea se
consideră a fi îndeplinită de către pro-natural.ro, la momentul predării
produselor Comandate către Client.
14. Campaniile promoționale
14.1. Codurile
promoționale / cupoane discount / vouchere
Codurile
promoționale oferite de pro-natural.ro prin orice promoții sunt valabile
exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de transmitere a codului, cu
excepția cazului în care este specificat altfel. Codurile promoționale sunt
valabile exclusiv pentru comenzile online, indiferent de modalitatea de plată
și de livrare alese. Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul
plasării Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii
după ce aceasta a fost plasată.
Într-o Comandă se
poate folosi un singur cod promoțional, pagina de Comandă nu permite utilizarea
mai multor coduri pentru aceeași Comandă. Pentru eligibilitatea unei promoții
nu este luată în calcul valoarea transportului, cu excepția cazului în care
este specificat altfel.
În cazul în care
un cod promoțional a fost aplicat într-o Comandă care nu a putut fi onorată sau
a fost anulată din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea
codului promoțional exclusiv în scris, respectiv printr-un e-mail trimis pe
adresa pronaturalmarketing@gmail.com, care să conțină numărul Comenzii, starea
acesteia, numele Clientului și codul promoțional. Acesta se reactivează în
aceleași condiții ca și cele ale codului promoțional inițial.
Atenție!
Promoțiile prezentate pe pro-natural.ro nu se cumulează, se aplică reducerea
cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri
de fidelitate, coduri promoționale, vouchere-cadou, reduceri procentuale de pe
site etc.) ca regulă, cu excepția situațiilor în care este menționat altfel în
regulamentul promoției. De asemenea, în cazul existenței unor vouchere
procentuale, deținătorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea
cumulată conferită de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja
existentă în cadrul unei promoții.
Taxele de transport
și manipulare se aplică oricărui produs achiziționat, indiferent de valoare
dacă în promoții, regulamente etc. nu se prevede altfel. Un cod promoțional nu
se poate utiliza pentru a plăti taxele de transport cu excepția cazului în care
regulamentul promoției specifică acest lucru.
Pro Natural
stabilește unilateral regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le
organizează pe pro-natural.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site.
Promoțiile sunt aplicate Comenzilor care respectă integral regulile afișate pe
site, în perioada de valabilitate clar menționată și în limita stocului
disponibil. Pro-natural.ro nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor
pentru întreaga perioadă de promoție și poate retrage promoția fără notificare
prealabilă.
Toate prevederile
referitoare la fraudă, menționate pe site-ul www.pro-natural.ro sunt
pe deplin aplicabile în ceea ce privește fraudarea legată de codurile
promoționale iar tentativa de fraudă va fi adusă la cunoștința organelor
abilitate.
14.2. Întreruperea campaniei promoționale
Organizatorul își
rezervă dreptul de a modifica oricare din condițiile stabilite în regulamentul
campaniei respective, în perioada desfășurării campaniei, din motive
întemeiate, dar nu înainte de a anunța publicul despre aceste modificări.
14.2.2 Condiții de aplicare
Orice promoție la
care se aplică coduri promoționale se limitează la un singur cod promoțional
per persoană fizică sau persoană juridică (identificat ca și client /
utilizator / user).
Fiecare cod
promoțional este limitat la o singură utilizare și are valabilitate pentru o
perioadă limitată de timp, astfel cum va fi menționat în termenii și condițiile
aferente, în mailul de oferire a codului promoțional
și în contul de utilizator sau cum se menționeaza în fiecare promoție/ofertă în
parte. Pro Natural își rezervă dreptul de a modifica sau anula aceste coduri
promoționale în orice moment, cu anunțarea prealabilă a clienților.
Niciun cod
promoțional nu poate fi aplicat altor promoții/oferte cu excepția celor strict
menționate în oferta respectivă.
Pentru retururi
integrale de produse codul promoțional nu poate fi aplicabil. În cazul unui
retur parțial, codul promoțional rămâne valabil doar dacă produsele păstrate în
comandă sunt eligibile conform regulamentului promoției, acestea având efecte
numai ca reducere aplicată acelor produse efectiv plătite.
Voucherul se
aplică numai produselor/categoriilor menționate în mod expres ca fiind
eligibile în promotie. Ofertele promoționale nu se pot cumula în aceeași
comandă. Doar un singur cod promoțional de reducere se poate folosi per
comandă.
Orice cod
promoțional va fi valabil începând cu data aplicării acestuia ca reducere la
comanda deja efectuată. Un cod promoțional nu se poate aplica pe o comandă
plasată în trecut.
14.2.3 Anulare, refuz, retur comandă
În cazul
returnării produselor achiziționate la care s-a aplicat și un cod promoțional,
discountul acordat va putea fi reținut din valoarea returului.
În cazul în care o
comandă la care s-a aplicat reducere prin cod promoțional este anulată,
respinsă sau returnată integral, Clientului i se va returna doar suma efectiv
achitată.
15. Politica de retur și Garanție
Condiții generale
Pro-natural.ro
oferă posibilitatea de retur pentru clienții care notifică intenția lor în
termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului sau oricând, pe
parcursul termenului de valabilitate al produsului, dacă sunt constatate
neconformități ale produsului ce fac nesigură sau imposibilă
administrarea/utilizarea sa).
Prezentele
prevederi se completează cu prevederile articolului 12.
Cheltuielile de
returnare a produsului vor fi suportate integral de către Client, excepție
făcând retururile ocazionate de neconformități/vici ascunse ale produsului,
conform punctului 12. Returul în caz de vicii ascunse.
Produsele se pot
returna prin orice companie de curierat care asigură livrarea coletului de
retur la depozitul Pro Natural. Adresa la care se trimit coletele de retur
este: Piața 1918, nr.9A, Loc. Turda, Jud. Cluj, România.
În caz de
retragere din contract, Clientul este obligat să restituie produsele
achiziționate în termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficientă transmiterea de
către Client a comunicării privind exercitarea dreptului de retragere înainte
de expirarea perioadei de retragere (14 zile de la data receptionarii
Produselor).
Garanția legală de conformitate
Pro-natural.ro
oferă garanţia legală de conformitate care reprezintă obligația legală a
vânzătorului față de consumator că, fără solicitarea unor costuri suplimentare,
să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea prețului plătit de
consumator, repararea sau înlocuirea produsului dacă acesta nu corespunde
condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în
publicitatea aferentă.
15.1 Modalități și termene de returnare a produselor
Clientul se obligă
să notifice pro-natural.ro intenția sa de a returna produsele achiziționate
prin e-mail la adresa: pronaturalmarketing@gmail.com sau telefonic +40 0740 619
094 în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. În caz
contrar, pro-natural.ro poate refuza coletul.
Cod Unic de
Înregistrare 49941013, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J12/1886/15.04.2024,
sediul în Strada Trifoiului, Nr. 53, C1 parter, Ap.3, Loc. Cluj-Napoca, Jud.
Cluj, România,; E-mail: pronaturalmarketing@gmail.com, mobil: +40 0740 619 094.
Către: SC Pro
Natural Proline SRL
Vă informez prin
prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea
următoarelor produse:
Produsele au fost
comandate la data:
Numărul comenzii:
Numele
cumpărătorului:
Adresa
cumpărătorului:
Data:
Detalii motiv
retur:
15.2 Condiții de returnare a produselor
În orice situație
de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au
fost recepționate de Client, în ambalajul original, cu etichetele intacte și
împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, bon fiscal etc.).
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără
defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptand defectele deja semnalate de
Client în corespondența cu pro-natural.ro).
În urma analizării
Produselor returnate, precum și a respectării condițiilor de retur,
pro-natural.ro poate accepta/refuza returul. În cazul refuzului, pro-natural.ro
va comunica Clientului motivele acestuia. Totodată, expedierea către Client a
produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala și la
inițiativa Clientului. În cazul în care, în termen de cel mult 60 de zile de la
data comunicarii refuzului de preluare a returului, Clientul nu întreprinde
niciun demers pentru ridicarea Produsului, Pro Natural va proceda la
distrugerea acestuia.
Conform art. 16
lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014 Pro Natural își rezervă dreptul de a nu
accepta returnarea produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a
expira rapid ori care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii
sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (Produsul
poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul,
adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie
nedesfăcut, respectiv sigilat).
Produsele ce
constituie un set trebuie returnate ca set.
15.3 Termene de returnare a sumelor achitate
Pentru retururi
integrale de comenzi, Clientul primește banii aferenți produselor returnate și
costul transportului achitat inițial (dacă e cazul) în interval de 30 de zile
calendaristice de la data la care pro-natural.ro acceptă returul.
Pentru retururi
parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă
condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis
valoarea lor cumulată nu mai depășește 100 lei, Clientul primește banii
aferenți produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent
produselor păstrate (produsele păstrate sunt asimilate unei comenzi care nu se
califică pentru transport gratuit).
16. Modalitățile de adresare a reclamației
Reclamația
reprezintă posibilitatea oferită Clientului ca, în conformitate cu normele
legale existente, să înainteze o solicitare de rezolvare a unor situații
considerate de către acesta drept abateri de la condițiile legale sau
contractuale de furnizare a produselor și serviciilor, la care se așteaptă un
răspuns sau o rezoluție.
Clienții care
beneficiază de serviciile Pro Natural pot adresa reclamațiile în limba română
astfel:
- prin poștă,
către SC Pro Natural Proline SRL, Piața 1 Decembrie 1918, Nr.9A, Loc. Turda,
Jud. Cluj,
România
- prin e-mail la
adresa pronaturalmarketing@gmail.com
- prin telefon:
+40 0740 619 094.
Reclamațiile vor
fi recepționate și procesate de Luni până Vineri, în intervalul orar
09:00-17:00.
În situația
expedierii prin poștă, aceasta se va face doar confirmare de primire.
Sesizarea scrisă
trebuie adresată/înaintată de către Client în termen de cel mult 30 de zile
calendaristice de la data achiziției produsului reclamat/contestat. Ea va fi
soluționată în cel mult 30 de zile de la data primirii sesizării. În situația
în care reclamația nu a fost soluționată în acest termen, Pro Natural va
trimite o informare scrisă cu privire la motivele pentru care aceasta nu a fost
soluționată, în termen de cel mult 5 zile de la data expirării termenului de
soluționare.
Sesizarea va
conține cel puțin următoarele elemente:
- numele complet
al persoanei care adresează reclamația (denumirea, în cazul persoanei juridice)
- calitatea
acestuia (numai dacă persoana care semnează plângerea este împuternicit al unei
alte persoane ori reprezentant al unei societăți comerciale)
- datele de
identificare (domiciliu, în cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de
Înregistrare, număr de ordine la Oficiul Registrului Comerțului, în cazul
persoanei juridice)
- descrierea
completă a defectului/celor reclamate, precum și numărul facturii și data
achiziționării produselor.
- adresa corectă
și completă la care răspunsul Pro Natural va fi expediat
- data întocmirii
reclamației
- semnătura
persoanei care formulează reclamația (și ștampila, în cazul persoanelor
juridice).
Pro Natural se
poate afla în situația imposibilității soluționării reclamației, dacă oricare
din elementele de mai sus lipsesc.
Orice
reclamație/sesizare expediată în termen și care va cuprinde toate elementele
enumerate anterior va fi soluționată în termen de 30 de zile de la data
primirii acesteia. Pro Natural nu poate garanta soluționarea favorabilă a
reclamației/sesizării. În situația în care clientul nu va considera soluția
oferită de către Pro Natural drept potrivită, acesta se va putea adresa
Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului, iar în situația în care
nici măsurile dispuse astfel nu sunt satisfăcătoare, instanței judecătorești
competente.
17. Forță majoră
Niciuna dintre
părțile contractuale nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea
(totală/parțială) sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale, dacă
acestea au fost cauzate de forță majoră. Părțile își vor aduce la cunoștință de
îndată cazul de forță majoră și vor lua toate măsurile necesare în vederea
limitării consecințelor evenimentului. Dacă în termen de 15 zile evenimentul de
forță majoră nu încetează, părțile au dreptul de a denunța unilateral
contractul fără a putea pretinde plata de daune-interese.
Forța majoră va fi
probată conform legii.
18. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă
Contractul va fi
guvernat și interpretat în conformitate cu legea română. Orice conflict apărut
între pro-natural.ro și Client va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în
care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, în
condițiile legii, iar dacă aceasta eșuează se va apela la instanțele
judecătorești competente.
19. Frauda
Crearea de conturi
multiple folosind adrese generate automat și care expiră după o perioadă
predefinită, pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice tip de
comportament de natură a afecta bunul mers al
promoțiilor/ofertelor/concursurilor, sunt interzise și vor fi considerate drept
tentative de fraudă. Proprietarul site-ului pro-natural.ro își rezervă dreptul
de a suspenda conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente
promoțiilor/ofertelor/concursurilor în curs, de a anula contul fără preaviz,
înștiințare, alte formalități sau despăgubiri. Orice tentativă de fraudă sau
orice fraudă (cum ar fi dar fără a se limita la: accesarea datelor clienților
pro-natural.ro, alterarea conținutului site-ului, încercarea de afectare a
performanțelor serverelor pro-natural.ro, deturnarea conținutului livrărilor
către terți, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.
20. Dispoziții finale
Dacă oricare
dintre clauzele de mai sus va deveni nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta
valabilitatea tuturor celorlalte clauze.